T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / PENDİK - Melek Aknil Çok Programlı Anadolu Lisesi

Haberler

May

May

May

May

May

May

Proje öğrencilerimiz seçtikleri Kirpi ile Tavşan masalını anlatırken kendi hazırladıkları kirpi ve tavşan karakterlerini kullandılar. Stem tekniği ile hazırladıkları hareketli tavşan, kumaş malzemeden yapılmış kulakları hareketli tavşan ve oyun hamuruna batırılan kürdanlardan hazırlanan okları hareketli kirpi karakterlerini yapmak öğrencilerimizin hoşuna giden bir etkinlik oldu. 

May

Masal Ailem Projesi öğrencileri seçtikleri Tilki ile Leylek masalının anlatımında kendi yaptıkları tilki ve leylek karakterlerini konuşturdular. Kağıt katlama sanatı-origami çalışması ile bu karakterleri hazırlayan öğrencilerimiz kendileri için yeni ve keyifli bir etkinliği daha takım çalısması olarak deneyimlediler. 

May

Our Tale Family - Masal Ailem Projemiz kapsamında öğrencilerimiz seçtikleri Ayşe, Fatma, Kuzular masalı için farklı materyaller kullanarak masal kahramanı kuzuların oyuncaklarını yaptılar. El becerilerinin ve hayal güçlerinin geliştiği bu etkinlik sonunda masallarını anlatırken bu oyuncakları kullandılar. 

May

Proje etkinliklerimiz işbirliği içinde yürütmek amacıyla proje ortaklarımızla online toplantılar yaptık. Yaptığımız aylık webinarlar hem öğrencilerimiz hem de biz öğretmenler için oldukça verimli ve motive edici oldu. 

May

Öğrencilerimiz seçtikleri Golden Ax-Altın Balta masalı için taş boyama etkinliği gerçekleştirdi. Masalın konusuna ve kahramanlarına uygun çizim ve boyamalar yaptıkları taşları masal anlatımları esnasında kullandılar. 

May

14-19 yaş grubu öğrencilerden oluşan, yerli ve yabancı ortak okullarla birlikte yürüttüğümüz projemizde öğrencilerimiz kendi seçtikleri çeşitli masalları faklı yöntem ve tekniklerle attılar. Öğrencilerimizin anlatım becerilerinin, el becerilerinin, Web2 araçlarını kullanma becerilerinin, takım çalısması bilincinin ve kültürler arası bilgi alışverişinin geliştiği çok verimli bir proje oldu. 

Projede yer alan öğrencilerimizin poster yarışması için aşağıdaki posterleri hazırladılar.

Nis

MY STORY SUITCASE- adlı projemizin bitme aşamasında, projede görev alan öğrencilerimizin bu konudaki görüş ve düşüncelerini dinledik. Yazdıkları hikayelerle projemize destek veren öğrencilerimiz bu projede yer almaktan mutlu olduklarını ifade ettiler. Öğrencilerimiz ayrıca proje sayesinde hem yazma becerilerini, hem de İngilizcelerini geliştirdiklerini belirttiler. 

Mrt

1 Mart Salı günü saat 18.00 internet üzerinden yapılan toplantıda Kültürel Değerler ve Kültürel Etkileşim konularına yer verilmiştir.